Het Verbeter Model

BollenWanneer een verbetertraject met aandacht voor alle drie de niveau’s – prestatiemanagement, procesoptimalisatie en sturing op houding & gedrag – is uitgevoerd levert dat ook op drie niveaus een verandering op.

De klant komt centraal te staan, ofwel de klantwaarde neemt toe. Medewerkers krijgen eigenaarschap en meer betrokkenheid bij de klant door het prestatiemanagement.

En verspillingen in het proces zijn geëlimineerd, waardoor kosten dalen en de doorlooptijd korter wordt, terwijl de leverbetrouwbaarheid toeneemt.

Dit alles leidt tot een sneller proces, tevreden klanten en medewerkers en meer financiële waarde. Het één kan niet zonder het ander.

Het hogere doel: Continu verbeteren

Door prestatiemanagement, procesoptimalisatie en sturing op houding & gedrag op een juiste wijze te integreren begeleidt Lean Improvers organisaties naar autonoom continu verbeteren.

Ons doel is om u de kennis en kunde in handen te geven, zodat uw organisatie zelf in staat is om heldere doelen te stellen, kritisch naar de processen te kijken en verbeteringen in de eigen werkwijze door te voeren.

Wij begeleiden uw organisatie met advies, training, coaching en acties. Ons streven blijft altijd om u los te kunnen laten.

  • Meer weten over 'Het Verbeter Model'?

  • Op dit moment zijn nog geen aankomende evenementen bekend.
    Volledige agenda